Vi har bara varandra

Idag hände något alldeles skumt. Jag har ju sett kändisar förr så det är ju ingen nyhet, men när man ser en kille komma mot en i blå tunika eller vad det kallas liknande Jesus (fast utan skägg) så blir man ju lite skärrad. När man sedan upptäcker att det är Tomas Di Leva så blir det ju genast trevligt. Nu kan jag lägga till honom på min korta lista över kändisar jag sett. Är alltid kul när det händer och tanken på att de flesta på min lista har siktats i Malmö även när jag inte bodde här utan bara var på besök gör ju det hela mycket trevligare.

I övrigt kan väl dagen sammanfattas som vanligt:

"Traskar runt i ensamhetens tomma mörker."


Ha det bra.

/Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0