Vad har hänt idag?

Så sitter man här igen, Laura Marling spelas i stereon och hörde precis en härlig textrad från låten Failure.

"He lost poetic ethic and his songs they were pathetic"

Annars är jag precis hemkommen. Varit ute och traskat i vinden för motvind var vad jag fick kämpa emot. Har fått reda på datum för senast redovisning på de två kurser jag har kvar vilket var ett glädjande besked. Jag kan kämpa med javan till den 18/6 så därför kände jag att jag fixar webbprogrammeringen först som ska lämnas in senast 5/6. Och det är ju enklare så då får jag vila huvudet och frustrationen lite. Ikväll spelar Grayson Capps på Paradiso i Amsterdam. Ska bli kul att se en hel spelning med honom. Har en av hans skivor och sett några klipp från youtube men inget mer så det ska bli trevligt. Och ni som nu börjar fundera på om jag ska till Amsterdam så direktsänds konserten på internet. Fabchannel.com är sidan för er som inte redan visste om att den fanns. En massa spelningar med olika artister. Bara att bläddra och njuta.

Mer hade nog inte jag att berätta denna eftermiddag. Men jag återkommer.

Ha det bra.

/Daniel

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för tipset :)

2008-05-28 @ 17:34:32
URL: http://princessbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0