Malmö = LA ?

Dessa två veckor som följer blir nog väldigt spännande. Har ett labbtest denna veckan och ett nästa vecka som jag måste klara. På måndag är det även sluttenta för kursen i datorgrafik så då gäller det att kunna sin färglära och allt om upplösning som finns att veta. Känner mig dock någorlunda säker på detta.
Men nog om detta. Det är dags att diskutera livet som sig bör. Tog en promenad bort till Triangeln idag och i detta underbara väder påminde Malmö stad mig om Los Angeles och jag saknar det väldigt mycket. 100 höjdare har inte gjort det bättre heller :) Hoppas jag får ett jobb så att jag kan spara ihop lite pengar och åka så fort jag får möjlighet. Har dock bestämt mig för att inte åka själv nästa gång så är det någon som är intresserad?

Har börjat skissa på ett litet webbprojekt jag starkt funderar på att satsa på till sommaren när inte studierna tar upp det mesta av min tid. Är ni intresserade är det bara att säga till så kan ni få se någon skiss och kanske du får en förklaring till vad det handlar om.

Helgen visade sig bli väldigt trevlig. Den lilla "släktträffen" eller vad man ska kalla det var väldigt rolig så det kan nog bli en trevlig tradition. Oså var det ju trevligt att åka tåg med SJ i söndags kväll. Ville bara nämna det då jag anser att SJ är ett föredöme för andra företag i landet när det gäller planering och att sätta kundens bästa i fokus.

Ha det bra.
/Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0