Consolers of the Lonely

Så, får se om man klarade tentan men den kändes inte så svår. Svarade på alla frågor och hade allmänt trevligt. Pratade med andra kursdeltagare innan och de hade pluggat lika mycket som jag om inte mindre så det kändes bra. En rolig grej dock var ju att vi fick tenta tillsammans med fastighetsmäklarna och psykologistudenter. Var ju en trevlig kontrast. Där satt de nervösa och laddade som aldrig förr för att skriva en tenta i fem timmar medan vi grafiker eller vad man ska kalla oss hade trevligt innan tentan började och sedan skrev vi tentan på ca en timme och lämnade salen. Får se om man är mer nervös nästa lördag när det är dags för tenta i javaprogrammering. Något säger mig att den inte tar en timme att skriva.

För övrigt så bara älskar jag Raconteurs nya skiva "Consolers of the Lonely". Helt underbar musikalisk upplevelse. Fick tydligen inte så bra recensioner men jag bara fullständigt älskar denna musik som är en blandning av allt. Man kan inte riktigt placera den. Avslutningen på skivan med låten Carolina Drama är ju helt underbar. Är nog den låt jag tycker är bäst just nu. Har bifogat en live-video där de kör den låten. Se hela för det är när den passerar 4 min som den börjar trilla in i extas.




Ha en fortsatt trevlig kväll

/Daniel

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller tummarna för att tentan gick bra :)

2008-05-13 @ 00:02:51
URL: http://princessbetty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0